Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2018 22:33 - поезията-храна за душата и музика за сърцето
Автор: healthfoodmgaribova Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 354 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Поезията е била винаги храна за душата ми,музика за сърцето .Каквото и да съм преживяла , съм се стремяла да поддържам сърцето си чисто,да бъда благодарна за всичко и да се презареждам , да презареждам душата и да се освобождавам от всякакви негативни емоции като гняв,омраза,завист,злоба.Някак си те остана чужди за моето отношение и възприятие към света. Дори започнах да прощавам единствено и само заради себе си...
Публикувам едно от моите стихотворения, написано на крак ,без рима,както се казва една съвременна поезия в забързаното време...
Винаги съм искала да живея с усмивка на уста,
да се забавлявам със себе си и с моята душата ,
да полетя над морските вълни, да тичам боса по трева
да се възхищавам на небето и от радост да крещя
и ако можех да се върна,не бих им позволила
да вземат вкуса и удоволствието на смеха.
За съжаление, не стана точно така...
Днес се стремя да изживея времето,
това, което имам и с ирония
живота си да поясня
като думи от поема, моята мечта
Не искам рейтинги,не ме касаят хорските сплетни,
ни истини ,премесени,с пикантен привкус и лъжи
не искам и не се налага на мен като жена
да давам обяснения за всичко на света
Харесваш ме такава знам
с усмивка на уста
харесваш моята невинност на дете...
Poetry Mariola Garibova
Оctober 14 , 2017



Гласувай:
1



Предишен постинг

1. barin - Поезията е хубаво нещо, healthf...
14.04.2018 16:35
Поезията е хубаво нещо, healthfoodmgaribova. Съжалявам, че не мога да пиша стихове, но чета редовно поетите в блога. Не харесвам, че често в коментарите се карат помежду си. Пожелавам ти успех със стиховете.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: healthfoodmgaribova
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 6901
Постинги: 3
Коментари: 6
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930