Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2018 18:40 - моят стил на живот
Автор: healthfoodmgaribova Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 909 Коментари: 5 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В серия от постове искам да предам моят личен опит в областта на здравословното хранене и духовното израстване.Девизът ми е здраве за тялото и душата. Не ангажирам никого и не убеждавам никой ,всеки има право на избор.Моят избор,моята дълбока философия е да не причинявам болка на нито едно живо същество.Преминавайки през вегетарианствотодо  веганството- пълното отричане на продукти от животински произход , макар и не в неговия краен вид,аз изградих  една философя,едно отношение към света.Това не е диета,а начин на живот и  е свързано не само с  любовтаи към животните,а и с желанието да опазим чист нашия дом-Земята.Няма спор,че самата индустрия ,свързана с производство на месо замърсява околната среда,но по-важно е,че всяко живо същество има право на живот. Не  ям месо, не само от любов към животните,а и защото не искам нито дно живо същество да страда и не мога да си представя,че ще поглъщам части от трупове" и ще ям плът на умряло животно и други отпадъчни материали,макар и преминали през термична обработка. Дори " в края на първата година  въздържанието ми се превърна в приятно занимание"- Сенека.Не ангажирам никой с  моя избор. Самото отричане от животинските продукти може да крие   рискове,ако човек не се храни балансирано и не набява всички неоходими за тялото елементи от А до Я. Самата  вегетариански и веганска храната може да бъде изключително вкусна и питателна,обогатени с много подходящи дресинги,сосове,използвайки множеството  алтернативи и варианти .



Гласувай:
2



1. barin - Добре дошла, healthfoodmgarib...
09.04.2018 18:47
Добре дошла, healthfoodmgaribova. Добра идея, стига да има кой да чете. Аз ще се заинтересувам от обща култура.
Успех!
цитирай
2. healthfoodmgaribova - Благодаря, за коментара и пожел...
09.04.2018 19:11
Благодаря, за коментара и пожеланията . Щом вие сте го прочели се надявам и други да се интересуват дори и само от обща клтура. Видях блога ви,интересна тематика.Аз съм юрист по образвание и кариера и съм завършила за обща култура археология.Приятно ми е,че имаме обща интереси.
цитирай
3. radostinalassa - След като ми премахнаха постингите иам много време за коментари
09.04.2018 20:00
Според мене, доколкото съм чела е по - безвредно да не се яде мляко и млечни пр., яйца и риба, отколкото месо. Аз лично не ям мляко и пр., защото съдържат прекалено много калций.
цитирай
4. healthfoodmgaribova - Благдаря за коментара. Наистина ...
09.04.2018 22:30
Благдаря за коментара.Наистина калция в млякото е много,но зависи как се усвояьва от организма.Днешното мляко не е това на нашите предци.cъвpeмeннoтo кpaвe мляко съдъpжa нe мaлко o cинтeтични xopмoни нa pacтeжa, aнтибиoтици и ce дoбивa oт кpaви, к;oитo нe ce xpaнят caмo c ecтecтвeнaтa им xpaнa – тpeвaтa. Bтopo, гoлямa чacт к;paвeфepмитe paзвъждaт нoви пopoди, кoитo пpoизвeждaт млякo c виco;и нивa нa A1 бeтa кaзeин, зa който пpoyчвaния coчaт, чe влияe нeгaтивнo нa чoвeшия opгaнизъм.За правлното усвояване на калция има значение и необходимото наличие на витамин D в организма.При постьоризираното му се губят значителни половината от количеството на витамини,минерали,фосфор,мед,сяра и пр.Храните,които съдържат в повече калций от млякото са сирене тофу/тук е малко спорен въпросът за соята/,овесени ядки,сьомга,китайско зеле,бял боб,рикота,сардини.Аз лично не ям мляко,нито млечни продукти по тези,както и по морални причини.Не знам доколко е истина,но някои автори правят връзка между рака на гърдата и сиренето.Темата е огромна,но винаги има по-добри заместители от растителен произход,като сусама,който е балсам за костите.

цитирай
5. radostinalassa - Това е грешката на вегетарианците, че ядат много мляко и млечни продукти
10.04.2018 21:37
Аз правя връзка между недостига на силиций и това, че той се заменя с калций в съдовете.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: healthfoodmgaribova
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 6908
Постинги: 3
Коментари: 6
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930